سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینجا فقط بازی و اطلاعت برای هرچیز (...-playstation-xbox-pc)

راک‌استدی قول می‌دهد به محض آماده شدن بازی جدیدشان اطلاعات بیشتری منتشر کند

راک‌استدی قول می‌دهد به محض آماده شدن بازی جدیدشان اطلاعات بیشتری منتشر کند

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

سیاری از افراد منتظر نمایشی از بازی جدید استودیو راک‌‌استدی (Rocksteady) در نمایشگاه E3 امسال بودند، مخصوصاً این‌که در نزدیکی ایام برگزاری این نمایشگاه شایعات مختلفی درباره‌ی بازی بعدی آن‌ها منتشر شده بود. اما کنفرانس‌های مطبوعاتی مهم E3 2018 برگزار شدند و هیچ خبری از راک‌استدی و بازی جدیدش منتشر نشد. 

همان‌طور که در جریانید از زمان انتشار آخرین بازی راک‌استدی یعنی Batman: Arkham Knight که در سال 2015 منتشر شد 3 سال می‌گذرد و این زمان کمی برای توسعه‌ی یک بازی جدید AAA نیست اما استودیو راک‌استدی همچنان هیچ جزئیات واضحی درمورد بازی جدید در دست ساختشان منتشر نکرده و تنها چیزی که می‌دانیم این است که شرکت برادران وارنر (Warner Bros) به عنوان ناشر بازی‌های این استودیو دیگر به‌دنبال ساخت ادامه‌ی سری Batman: Arkham نخواهد بود.

به‌تازگی و به‌دنبال این قضایا آقای سفتون هیل (Sefton Hill) رئیس استودیو راک‌استدی در حساب شخصی خود در توییتر اعلام کردند که به محض آماده شدن بازی جدیدشان اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک خواهند گذاشت:

سلام به همگی! من می‌خواهم پیام کوتاهی از خودم و راک‌استدی با شما به اشتراک بگذارم . . .

ما می‌دانیم بسیاری از شما به‌خاطر این‌که در E3 امسال حضور نداشتیم ناامید شدید. تمام تیم ما نظرات شما را خوانده است و ما به‌خاطر عشقی که نسبت به پروژه‌ی بعدی ما دارید سپاس گزاریم. دانستن این عشق و علاقه‌ی شما باعث می‌شود تا ما با انرژی بیشتری برای ساخت یک بازی قابل افتخار تلاش کنیم. به محض این‌که این بازی آماده شد ما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

به‌نظر شما بازی بعدی این استودیو چیست؟ آیا عنوانی جدید با محوریت یکی دیگر از ابرقهرمانان DC است یا به‌طور کلی هیچ ارتباطی با آن‌ها ندارد و یک IP جدید است؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید.